Tuesday, February 1, 2011

När jag blev kär...

I Sofia Karlsson... Kommer inte ihåg riktigt när det var men det var för en 2-3 år sedan nu tror jag. Jag hade hört någon låt och tyckte att hon sjöng ni vet sådär... Vackert! :) Men sen så råkade vi av en slump komma in i ett program om och med Sofia. Det var då jag föll som en fura i urskogen, allt hon sa var så äkta, uppriktigt, klokt, känslosamt och mycket tänkvärt! Kan man säga att någon har en fin själ...? Om man kan det så tycker jag hennes verkar jättefin! :)
Här kommer en liten länk till en låt från det senaste alstret:
http://open.spotify.com/track/0DlqfIxzJRYrWSie9Odx6s

1 comment:

  1. Sedan man såg och hörde Sofia Karlsson "live" på The Tivoli är man absolut en i beundrarskaran. Hon har en fantasisk naturlig och okonstlad framtoning och en underbar röst.Hälsningar Mamsen.

    ReplyDelete