Monday, January 31, 2011

Då var det dags...

... för mig att sälla mig till skaran av bloggare. Det är inte utan att jag själv undrar lite över varför jag ger mig i kast med detta. Jag menar om man ska skriva något så känns det ju lämpligt om man kan tillföra något som ger ett utbyte för läsaren... Vad kan jag tillföra som inte redan sagts? Kanske inget, kanske något, kanske mycket...?

För några år sedan var det någon som sa till mig "-Micke du har alltid en åsikt" och det är nog ganska sant, jag gillar att fundera och reflektera över saker och ting.
Det svåra kan ju bli när det är flera saker som skall processas samtidigt. Det är då som någon (efter att tydligen ha bett tre gånger om att få potatisen...) knackar på mig och meddelar att "jorden anropar", mycket besynnerligt egentligen, jag har ju varit närvarande hela tiden!
Jag har i alla fall kommit fram till att det finns lite saker som ligger och skramlar uppe på kontoret och som gärna vill ta vägen någonstans och ja det är väl då man hamnar i blogträsket... :)

Här kan det i framtiden dyka upp både den ena och andra funderingen/tanken/reflektionen, allt mellan himmel och jord. Jag kan dock redan nu flagga för att utrymmet för skönhetsprodukter/utseende och mode kommer hållas till ett minimum, sådant finns det andra som är mycket bättre på! :)
Hoppas du kikar in någon gång och kollar om det har dykt upp något som kan ge en stunds förströelse :)
Ha D gott!
//M

4 comments:

  1. toppenkul att du äntligen satt igång med en egen blogg! Den blir säkert läsvärd och intressant att fökja! Lycka till!

    ReplyDelete
  2. Thanks! Ja vi får se hur detta går! Men det kanske kan vara kul det här, den som lever får se! :)

    ReplyDelete
  3. Rosa/lila syns rätt dåligt på den mörkgrå bakgrunden. Kanske dags att hyra in en webbdesigner i alla fall? :)

    ReplyDelete
  4. Var får man den bästa mosbrickan? På BP? ;)
    Hmmm ska fundera på det där med det cerisa, det verkar vara några som tycker det är svårt att se, har själv inga svårigheter med det, jag kikar på det! Annars "brödtext" ok?
    Cheers!

    ReplyDelete